WEBINARS

Webinars i fokus

Oavsett var du befinner dig i världen kan du alltid tanka på med kunskap och inspiration online genom Mgruppen webinars. Här kommer du kunna ta del av webinars på 30-60 minuter med fokus på att utveckla dig och din organisation. Hoppas vi ses vid skärmen!

Strategiverkstad: Operational Excellence

| 6 maj  14:00 -16:30 |

Vi bjuder in till en strategiverkstad inom Operational Excellence med fokus på praktiska råd och tips för att ge er verktyg och inspiration till ert arbete. Målet är att ni som deltagare skall få en ökad förståelse kring VAD Operational Excellence är, HUR man kan jobba med det på ett bra sätt samt möjlighet att UTBYTA ERFARENHETER PRAKTISKT kring den egna verksamhetens utmaningar.

Strategiverkstad: Flow - Hur du och kollegor kan nå det optimala tillståndet för prestation och utveckling

| 26 maj  14:00 -16:30 |

Under denna strategiverkstad berättar vi varför fler företag borde försöka få sina medarbetare att hamna i flow, oavsett om de är på jobbet eller på sin fritid. Vi ger en förståelse för vad som händer när du hittar den perfekta mixen av vad du kan, hur utmanande det du gör är och du får tillsammans med andra pröva idéer vad det innebär för dig och er organisation. Tillsammans med andra ledare reflekterar du kring Flow och prövar konkreta tips & råd som kan skapa fantastiska resultat.

Executive MBA: rusta dig med ett "Licence to Lead"

| 31 maj 14:00-15:00 |

Under detta informationswebinar får du träffa våra programansvariga som ger en försmak till vad en Executive MBA på Mgruppen innebär och hur den kan hjälpa dig att framgångsrikt bemästra en verksamhetsledande roll på bästa tänkbara sätt.

Har du frågor?

Vi hjälper dig gärna. Fyll i dina kontaktuppgifter så hör en av våra rådgivare av sig till dig.