WEBINARS

Webinars

Oavsett var du befinner dig i världen kan du alltid tanka på med kunskap och inspiration online genom Mgruppen webinars. Här kommer du kunna ta del av webinars på 30-60 minuter med fokus på att utveckla dig och din organisation. Hoppas vi ses vid skärmen!

Chefsskapets utmaningar och hur du möter dem

FULLSATT Vad gör vår omvärld med chefsrollen i takt med att förändring, komplexitet och distans numer är vardagsmat? Om du är ny i din roll som chef eller kanske varit chef ett litet tag, borde du vara med när vi under detta webinar undersöker chefens många olika utmaningar. Vi kommer tillsammans rita upp en karta över vad du som chef behöver för att stå stadigt i rollen.

Mer info & anmälan

Hur en Executive MBA kan hjälpa dig och din verksamhet framåt

Under detta kostnadsfria webinar får du ta del av hur en Executive MBA kan stärka dig i din roll som verksamhetsledare. Du kommer få träffa programansvariga för Executive programmen Finance och Strategy som berättar mer om upplägget, vad man konkret tar med sig och tidigare deltagares erfarenheter efter avslutat program. Ett unikt tillfälle att ställa dina frågor direkt till programansvariga.

Har du frågor?

Vi hjälper dig gärna. Fyll i dina kontaktuppgifter så hör en av våra rådgivare av sig till dig.