WEBINARS

Webinars

Oavsett var du befinner dig i världen kan du alltid tanka på med kunskap och inspiration online genom Mgruppen webinars. Här kommer du kunna ta del av webinars på 30-60 minuter med fokus på att utveckla dig och din organisation. Hoppas vi ses vid skärmen!

Antikorruption – rena affärer och förtroendekapital

Ett kostnadsfritt webinarium med Louise Brown om korruption och affärsetik för verksamhetsledare. Korruption och penningtvätt är ett allmänt och kostsamt problem i både privat och offentlig sektor. Inte sällan står stora finansiella värden på spel. Detta webinar ger dig en relevant överblick inom området.

Leda och samverka i komplexitet – för dig inom HR

För dig som har en strategisk roll inom HR kommer Åsa Lundquist Coey, Sveriges första Doktor i Management & Complexity, hålla en inspirationsföreläsning om samspelet mellan människor i nutidens komplexa organisationer.

Webinar: Resiliens - hållbarhet i ledarskapet för organisation & verksamhet

Vad är det och hur når vi dit? Resiliens i vårt ledarskap är det som gör att vi klarar utmanande perioder och kriser för att säkra framgång över tid. I detta kostnadsfria webinar utforskar vi hur du som individ och din organisation uppnår resiliens.

Mer info & anmälan

Info webinar: Executive MBA – hållbart och framgångsrikt för dig och din verksamhet

Är en Executive MBA rätt väg för dig? Under detta kostnadsfria info webinar får du träffa två Programansvariga som berättar mer om Mgruppens Executive MBA och hur du kan utveckla dig själv och din verksamhet för ökad och hållbar lönsamhet.

Har du frågor?

Vi hjälper dig gärna. Fyll i dina kontaktuppgifter så hör en av våra rådgivare av sig till dig.