WEBINARS

Webinars i fokus

Oavsett var du befinner dig i världen kan du alltid tanka på med kunskap och inspiration online genom Mgruppen webinars. Här kommer du kunna ta del av webinars på 30-60 minuter med fokus på att utveckla dig och din organisation. Hoppas vi ses vid skärmen!

Executive MBA: rusta dig med ett "License to Lead"

| 12 april 13:00-14:00 |

Under detta informationswebinar får du en försmak till vad en Executive MBA på Mgruppen innebär och hur den kan hjälpa dig att framgångsrikt bemästra en verksamhetsledande roll på bästa tänkbara sätt. Träffa våra programansvariga och hör tidigare deltagare berätta om sin tid på Mgruppens Executive MBA.

Kostnadsfritt smakprov: Ny som chef

| 14 april 11:00-12:00

Är du ny i chefsrollen och vill veta hur en ledarutbildning kan stödja dig att utveckla ett hållbart ledarskap? Under detta webinar får du träffa Programansvarig Anna Olén som ger dig större inblick i hur det är att gå Mgruppens Ny som chef utbildning och vad du får med dig.

Strategiverkstad

I 15 april 14:30 - 16:30 I

Välkommen vår "Strategiverkstad" där du, tillsammans med deltagare från olika branscher under Advisory Boards ledning, får möjlighet att diskutera och analysera strategiska utmaningar. För att en verkstad skall göra skäl för namnet behövs arbetsmaterial. Därför vill vi att era föranmälda utmaningar står i fokus för det vi tillsammans skall jobba med.

Hög EQ - framgångsfaktor att räkna med?

| 20 april  10:00-11:00 |

Varför är EQ viktigt när det gäller att skapa en affärsmässig verksamhet? Ska vi blanda in känslor i våra affärer och i vårt ledarskap? På detta informationsseminarium kommer du att få veta hur du kan koppla EQ till affärer och ditt ledarskap.

Har du frågor?

Vi hjälper dig gärna. Fyll i dina kontaktuppgifter så hör en av våra rådgivare av sig till dig.