WEBINARS

Webinars med ledarskap i fokus

Oavsett var du befinner dig i världen kan du alltid tanka på med kunskap och inspiration online genom Mgruppen webinars. Här kommer du kunna ta del av webinars på 30-60 minuter med fokus på att utveckla dig och din organisation. Hoppas vi ses vid skärmen!

Skriv en länk text

Info webinar: Gör dina svåra samtal enklare

| 12 mars 10:00-11:15 |

Med träning blir svåra och nödvändiga samtal enklare, vilket skapar möjlighet till förändring. Under webinaret får du träffa Ewa Carlsson, konsult och skådespelare som Mgruppen anlitar i samband med skräddarsydda utvecklingsinsatser. Du som arbetar med HR eller i egenskap av chef och beslutsfattare, får ta del av vad som sker under träningstillfället för att utveckla färdighet och skapa trygghet i samtal.

Webinar: Varför behövs egentligen banker?

| 15 mars 14:00-15:00 |

Hur påverkas dagens banker och pengaflöden av tiden vi lever i och vad får det för konsekvenser på din verksamhet? Mgruppens Executive MBA tillsammans med forskaren Viktor Elliot ger dig en kostnadsfri snabbkurs i ämnet.

Webinar: Coachande ledarskap för dig som erfaren chef

| 16 mars 09:00-10:00 |

När verksamheten är komplex och du själv inte kan vara expert på allt, är det extra viktigt att veta hur du kan jobba med att få med dig dina medarbetare och öka deras inre motivation. Fördjupa dig i coaching för erfarna chefer under detta webinar och som bonus kommer du få mer gjort och frigör mer av egen tid och kraft för strategiska frågor

Webinar: Vad krävs för att lyckas som arbetsgivare inom vård och omsorg?

| 25 mars 09:00-10:00 |

Den 25 mars får du svaret...

Executive MBA: rusta dig med ett "License to Lead"

| 12 april 13:00-14:00 |

Under detta informationswebinar får du en försmak till vad en Executive MBA på Mgruppen innebär och hur den kan hjälpa dig att framgångsrikt bemästra en verksamhetsledande roll på bästa tänkbara sätt. Träffa våra programansvariga och hör tidigare deltagare berätta om sin tid på Mgruppens Executive MBA.

Har du frågor?

Vi hjälper dig gärna. Fyll i dina kontaktuppgifter så hör en av våra rådgivare av sig till dig.