Media & Nyhetsrum

Som Ledarskapskonsult/Programansvarig hos oss kommer du ansvara för våra skräddarsydda och paketerade utbildningsinsatser till företag. Vi söker dig är affärsmässig, har egen chefs- och ledarerfarenhet och som gillar att utveckla och leverera utbildningar.

Vår nästa kollega kan försäljning. Du vet vad det innebär att vara en modern och proaktiv säljare. Framgången kommer från ditt egna driv då du gärna vill prestera och ser dig själv arbeta i ett tillväxtföretag.

Så vad är min poäng? Jo, att vi måste sluta uppfinna hjulet om och om igen. Det kan inte vara meningen att vi kollektivt ska behöva ”upptäcka” kunden fler gånger. Det kan inte vara meningen att vi ska behöva påminna om att kunden inte är en snuttefilt för marknadschefen eller managementkonsulten vi tillfälligt har inne. Vi bör alla veta varför vi överhuvud taget har ett jobb att gå till varje dag.

Vill du vara med och bidra till att människor och företag utvecklas?

Training Partner och Mgruppen lanserar idag ett för Sverige unikt samarbete: Tillsammans kommer de två företagen under varumärket Automotive Leadership LAB erbjuda flera olika program med kvalificerad ledarskapsutbildning, specifikt utvecklade och anpassade för fordonsbranschen.

John Ylander, programansvarig för Mgruppens Executive MBA-program skriver om vikten av delaktighet och mening.