Sov, ät och dröm ledarskap

Unikt fokus på din personliga utveckling. Ditt ledarskap.

Konferensanläggning Skogshem & Wijk's omgivningar på Lidingö - Flygbild

Kursgårdar & internat

De flesta av våra utbildningar ges i internatform. Det betyder att du sover över på en kursgård som låter dig fokusera 100% av din tid på personlig utveckling. Det låter dig komma bort ifrån allt vad vardag heter och samtidigt skapa ett unikt fokus på att utveckla ditt personliga ledarskap; du kan ta till dig nya perspektiv och insikter som ligger långt bortom det du ser i din vardag.

Konferensanläggning Skogshem & Wijk på Lidingö i Stockholm

Skogshem & Wijk - Stockholm

Du hittar oss på det vackra Elfvikslandet ute på Lidingö. Med hjälp av Norra Länken når du oss snabbare och lättare än vad någon av oss kan tro! Du har alltid tillgång till vår varma utomhuskälla/pool som håller ca 35 grader året om. Bastu & relax finns öppen för dig liksom våra 2 fullt utrustade gym med maskiner och fria vikter. Unik plats för konferens i Stockholm.

Konferensanläggning Finlandshuset

Finlandshuset - Stockholm

Bara ett stenkast från Stureplan i Stockholms citykärna ligger Finlandshusets ljusa och vackra konferenslokaler. Trots läget mitt i stan andas lokalerna ett anmärkningsvärt lugn. Denna öppna, rogivande oas där klassik och modern arkitektur möts, hyser en av Stockholm stads mest trivsamma dagkonferensanläggning.

Konferensanläggning Lovik på Lidingö

Lovik - Stockholm

Lovik är vackert beläget på Lidingös norra udde omgiven av vatten och grönska. I en omgivning som ger harmoni och lugn i kombination med omtanke om varje gäst ger vi er de bästa förutsättningar för lyckade konferenser och möten.

Vi ger dig en känsla av skärgård och lantliv endast 15 minuter från Stockholms City. Vi har 64 hotellrum och lokaler för upp till 100 personer.

Två skyttlar - Göteborg

Oavsett vilken grupp ni tillhör så är det vår uppgift att skapa det bästa möjliga förutsättningarna så att ert arbete blir kreativt, inspirerande, effektivt och att ingen missar fikapausen!
Hos oss har gruppen alltid tillgång till mötesrum , grupprum och fikarum på samma våning, där är också alltid gruppen ensam.

Hovs hallar - Skåne

På Bjärehalvöns yttersta spets där det dramatiska landskapet sänker sig mot havet ligger Hotell & Restaurang Hovs Hallar. Här kan ni konferera i en natur skapad av sol, vind och vatten. Hovs Hallar är beläget mitt i naturreservatet med samma namn och utsikten över Kattegatt och Laholmsbukten är enastående.

Bosön konferensanläggning

Bosön - Stockholm

Bosön ligger i vackra omgivningar på norra Lidingö. Här finns idrottsanläggning, konferenslokaler, hotell och restaurang, bara 15 minuter från Stockholms city.

Konferensanläggning Villa Brevik - restaurang

Villa Brevik - Stockholm

På Lidingö hittar du vårt Villa Brevik, eller en bit Sydafrika om du hellre vill. Vår konferensanläggning har nämligen hämtat inspiration från vårt hotell utanför Kapstaden och vingårdar i och kring Stellenbosch och Western Cape. Det märker du inte minst på vår rika vinkällare och i många av våra kulinariska maträtter.