Executive Club

Logotyp Mgruppen Executive MBA

Se filmen

Mgruppen Executive Club

Mgruppens Executive Club är för nuvarande och tidigare deltagare i Mgruppens Executive MBA. Om du har gått ett, två eller tre program spelar ingen roll - Vi ses en till två gånger om året och bjuder in föreläsare i världsklass som berättar om högaktuella ämnen. Under april 2016 kom ett hundratal medlemmar för att lyssna på professor Maria Strömme och VD Elin Frendberg som talade om nanoteknikens kommande slagkraft och den nya tidens kreativa trender. Till anmälan 2017 (Endast för medlemmar i Mgruppen Executive Club/Tidigare deltagare i Mgruppens Executiveprogram eller Executive Management Program)

Bli medlem i Mgruppen Executive Club!

Mgruppen Executive Club

Som deltagare i något av våra program inom Executive MBA blir du automatiskt medlem i Mgruppen Executive Club - ett exklusivt deltagande för erfarnhetsutbyte och nätverkande med alla tidigare deltagare. Minst en gång om året arrangerar Mgruppen en halvdag med föreläsningar som fyller på med nya perspektiv och inspiration. Det blir även ett trevligt socialt tillfälle då deltagarna får möjlighet att träffa sina gamla kurskamrater och umgås även på kvällen.

Filmen är ett sammandrag från senaste sammankomsten för Mgruppen Executive Club i april 2016. På Spårvagnshallarna konferens i Stockholm höll två högaktuella profiler föreläsningar om framtidens nanoteknik och trender i den kreativa kommersiella världen.

Till anmälan för 2017

(Endast för medlemmar i Mgruppen Executive Club)

Föreläsare i världsklass

Både under utbildningen och på Executive Club bjuds föreläsare och ledare i världsklass in för att bjuda på insikter, inspiration och energi. Ovan professor Maria Strömme som föreläste på Executive Club i April 2016 om den anstående revolutionen inom nanotekniken. Hur den kan komma att påverka och utveckla nya nischer inom branscher med hisnande exempel inom både läkemedel och tillverkningsindustrier.

Pedagogiken stärker uppskattat nätverkande

Deltagarna har arbetat tillsammans i upp till två år i mindre grupper i de olika programdelarna: Master of Leadership, Master of Finance, Master of Strategy och Master of Human Resources. Nätverket brukar vara en av de aspekter som är mest uppskattade med Mgruppens ledarskapsutbildning, och särskilt inom Executive MBA. I alla våra utbildningar arbetar vi aktivt för att deltagare ska lära känna varandra och dela med sig av erfarenheter. Genom att skapa förtroende och tillit under internatutbildningar med projektarbeten når vi längre och till en högre nivå i de resonemang som uppstår tack vare våra engagerade deltagare.

Thumbnail Produktblad Mgruppen Executive MBA

Ladda ner övergripande presentation av Mgruppens Executive MBA