Välkommen till ett nytt Mgruppen.se!

Den 22 februari 2016 lanserade Mgruppen en ny hemsida - Nu är vi mobilanpassade så att du som användare enklare ska kunna ta till dig av information och nytt innehåll. Vi har har även filat på den grafiska profilen för att ytterligare förtydliga vårt erbjudande. Mycket fokus har legat på att göra siten minst lika väl anpassad för mobil och tablet som på desktop. Nu hoppas vi att ni som använder siten finner den lika användbar i alla lägen.

Varmt välkomna och kom ihåg att det är DU som skapar framgång - vi kan bara hjälpa dig med ett effektivt ledarskap!

Till startsidan.

Bild av nya mgruppen.se 2016

Nya funktioner

Bland de övriga nya funktionerna för våra besökare:

• Referensinsamling via samarbete med RECO.se är nu integrerat på siten; varje produkt visar aktuellt betyg och de senaste inläggen.
  • Vi har en ny uppdelning av våra utbildningar som förtydligar utbudet.
  • Eftersom vi har börjat jobba mer med film för att visa upp vad vi gör kan vi nu även integerera video som en naturlig och central del av innehållet.

Framöver kommer vi att satsa mer på att skapa nytt värdefullt innehåll inom ämnet chef och ledarskap - Både film och artiklar. Hoppas du gillar det vi har gjort och att du finner anledning att återkomma till oss!